By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Bandırma HaberleriBandırma HaberleriBandırma Haberleri
  • Özel Haber
  • Siyaset
    • CHP
    • AKP
    • MHP
  • Spor
    • Fenerbahçe
    • Beşiktaş
    • Trabzonspor
    • Galatasaray
    • Uefa Avrupa Ligi
    • Şampiyonlar Ligi
    • Basketbol
  • Magazin
  • Sağlık
  • Ekonomi
  • Dünya
  • Sanat
  • Teknoloji
  • Kadın
  • Yerel
  • E-Gazete
  • Ulusal Haber
  • Köşe Yazısı
Reading: Bandırmalıyı uyuttular, bedavaya sattılar!
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Font ResizerAa
Bandırma HaberleriBandırma Haberleri
Ara
  • Son Dakika
  • Gündem Haberleri | Türkiye ve Dünyadan Son Dakika – Velhasıl Gazetesi
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Asayiş (Velhasıl Gazetesi )
  • Politika
  • Dünya
  • Köşe Yazısı
Have an existing account? Sign In
Follow US

Arama - Özel Haber - Bandırmalıyı uyuttular, bedavaya sattılar!

Özel Haber

Bandırmalıyı uyuttular, bedavaya sattılar!

Last updated: 11 Mayıs 2025 13:18
admin
Published: 11 Ekim 2024
Share
SHARE

Bandırma Belediyesi’nin 30 dönümü ticari alan olan 158 dönümlük şantiyesi, 105 milyona Varlık Fonu’na devredilen Eti Maden’e satıldı.

Son iki yılda 20 milyonun üzerinde satış gerçekleştiren Bandırma Belediyesi’nde son olarak 158 dönüm şantiye alanı Varlık Fonu’na devredilen Eti Maden Genel Müdürlüğü’ne satıldı. Eylül ayı Belediye Meclis Toplantısında satış bedelinin belirlenmesi için Kıymet Takdir Komisyonu’na havale edilen yerle ilgili dönümü 665 bin liradan, 105 milyon lira değer biçildi. Eti Maden Bor Fabrikası ve Küçük Sanayi Sitesi yanındaki 30 dönümü ticari alan olan, 158 dönümlük belediye şantiyesi oy birliğiyle satılırken satış fiyatı kafalarda soru işareti bıraktı. Devlet demiryollarının 2018 yılında aynı bölgede yer alan 1 dönümlük araziyi kamulaştırmak için 1 milyon lira fiyat belirlemesine rağmen çok değerli bir konumda yer alan şantiye alanının satışında kamu zararı oluşup oluşmadığı merak ediliyor.

Contents
    • Bandırma Belediyesi’nin 30 dönümü ticari alan olan 158 dönümlük şantiyesi, 105 milyona Varlık Fonu’na devredilen Eti Maden’e satıldı.
  • BAŞKAN “SATAN OLMAYACAĞIZ” DEMİŞTİ!

BAŞKAN “SATAN OLMAYACAĞIZ” DEMİŞTİ!

Belediye Başkanı Tolga Tosun 2019 yılında başkanlık koltuğuna oturduğunda “Satan olmayacağız” sözlerini sarf etmişti. Varlık Fonu’na devredilen Eti Maden Genel Müdürlüğü bahse konu alan üzerine bor karbür tesisleri kuracak. Bandırma Belediye Başkanlığı satışın ardından şantiyeyi 36 ay içinde başka bir alana taşıyacak. Satış konusunu değerlendiren vatandaşlar, “Şantiye alanının satış fiyatı konusunda endişelerimiz var. Bandırma’nın en değerli bölgesindeki bir alan. 30 dönümü ticari olan bir yer 105 milyon liraya elden çıkarılıyor. Dolar olarak baktığımızda yaklaşık 7,5 milyon dolar ediyor. İnşallah Bandırma Belediyesi zarara uğratılmamıştır” yorumlarını yaptı.

Ceviz fidanında rota Afrika
BANDIRMA’DA ÇÖPLÜĞE DÖNEN BİNA İSYAN ETTİRDİ
Susurluklu Çerkesler geçmişe ışık tuttu
KÖKEN’DEN SÜLÜCEK’E ZİYARET
KÖKEN’DEN MATLI’YA ZİYARET
Share This Article
Facebook Email Print
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.

Bunları da beğenebilirsiniz

Özel Haber

Kaymakam Köken’den proje çağrısı

10 Ekim 2024
atci
Özel Haber

Şampiyonların adresi Memlük

11 Ekim 2024
Adsiz tasarim 53
Özel HaberYerel

BELEDİYEDE MÜDÜR OLMAK VARMIŞ!

11 Ağustos 2023

O MÜDÜR HAKKINDA SORUŞTURMA BAŞLATILDI

16 Ağustos 2023

Kategoriler

  • Gündem
  • Siyaset
  • Ekonomi
  • Yerel
  • Spor
  • Magazin
  • Teknoloji

© Velhasıl Gazetesi. Tüm hakları saklıdır.
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?

Not a member? Sign Up