By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Bandırma HaberleriBandırma HaberleriBandırma Haberleri
  • Özel Haber
  • Siyaset
    • CHP
    • AKP
    • MHP
  • Spor
    • Fenerbahçe
    • Beşiktaş
    • Trabzonspor
    • Galatasaray
    • Uefa Avrupa Ligi
    • Şampiyonlar Ligi
    • Basketbol
  • Magazin
  • Sağlık
  • Ekonomi
  • Dünya
  • Sanat
  • Teknoloji
  • Kadın
  • Yerel
  • E-Gazete
  • Ulusal Haber
  • Köşe Yazısı
Reading: GÜNEY: “ÜRETEREK SAĞLIKLI BESLENECEĞİZ”
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Font ResizerAa
Bandırma HaberleriBandırma Haberleri
Ara
  • Son Dakika
  • Gündem Haberleri | Türkiye ve Dünyadan Son Dakika – Velhasıl Gazetesi
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Asayiş (Velhasıl Gazetesi )
  • Politika
  • Dünya
  • Köşe Yazısı
Have an existing account? Sign In
Follow US
Susurluk Belediye Başkanı Nurettin Güney, ata tohumu buğdaylardan öğütülen ve doğal unla yapılan ekmeklerin tanıtımını gerçekleştirdiği toplantıda, sağlıklı beslenmenin önemine vurgu yaptı.
Susurluk Belediye Başkanı Nurettin Güney, ata tohumu buğdaylardan öğütülen ve doğal unla yapılan ekmeklerin tanıtımını gerçekleştirdiği toplantıda, sağlıklı beslenmenin önemine vurgu yaptı.

Arama - Yerel - GÜNEY: “ÜRETEREK SAĞLIKLI BESLENECEĞİZ”

Yerel

GÜNEY: “ÜRETEREK SAĞLIKLI BESLENECEĞİZ”

Last updated: 30 Haziran 2024 23:09
admin
Published: 8 Ağustos 2023
Share
SHARE

Susurluk Belediye Başkanı Nurettin Güney, ata tohumu buğdaylardan öğütülen ve doğal unla yapılan ekmeklerin tanıtımını gerçekleştirdiği toplantıda, sağlıklı beslenmenin önemine vurgu yaptı.

24 Temmuz Pazartesi günü Adnan Menderes parkında vatandaşla bir araya gelen Susurluk Belediye Başkanı Nurettin Güney, ata tohumu buğdaylardan öğütülen ve doğal unla yapılan ekmeklerin tanıtımını gerçekleştirdi. Parkta doğal üretimin önemini ve ilçeye kazanımlarından bahseden Başkan Güney, ‘Sağlam Kafa Sağlam Vücutta Bulunur’ sözünü kendine amaç edinerek, sağlıklı beslenmenin önemine bir kez daha vurgu yaptı.

Contents
  • Susurluk Belediye Başkanı Nurettin Güney, ata tohumu buğdaylardan öğütülen ve doğal unla yapılan ekmeklerin tanıtımını gerçekleştirdiği toplantıda, sağlıklı beslenmenin önemine vurgu yaptı.
  • “ÜRETİME KATMA DEĞER SAĞLAYACAK”
  • “ÜRÜNLERİMİZ DOĞAL YOLLARLA ÜRETİP, BERABER TÜKETİYORUZ”

“ÜRETİME KATMA DEĞER SAĞLAYACAK”

Susurluk Belediye Başkanlığı tarafından yürütülen çalışmalar doğrulusunda, daha önceden belediyeye ait işlenmemiş verimli arazilerin, işlenerek ilçe için üretime katma değer sağlaması yönünde çalışmalar sürdürülüyor. Konuya ilişkin açıklamada bulunan Başkan Güney, Ata Tohumundan elde edilen buğday ile katkısız un ürettiklerini vurgulayarak, bu undan yaptıkları ekmekleri ve simitleri halka tanıttı.

“ÜRÜNLERİMİZ DOĞAL YOLLARLA ÜRETİP, BERABER TÜKETİYORUZ”

Sağlıklı beslenmenin, hem sağlığın hem de vücut formunun korunması açısından en önemli olduğuna dikkat çeken Güney tanıtımda, “Sağlıklı beslenmek için üretime geçmenin zamanı geldi. 75 kilogram Ata Tohumu ile başlayan yolculukta, 2022 yılında 8 ton Ata Tohumu buğdayımızı çiftçilerimize ücretsiz dağıttık. 2023 yılında 13 Ton Buğday ile katkısız un ürettik. Şimdi de ilaç ve gübre kullanmadan doğal, usta ellerde yapılan ekmeklerimizi beraber yiyoruz.” ifadelerini kullandı.

HABER: Sena Beyaz

EDREMİT KAYMAKAMI ŞAMPİYON GÜREŞÇİLERİ MAKAMINDA AĞIRLADI
Anadolu ve Balıkesir Çepni Birliği Kuruldu!
Bandırma Belediyesi Araç Filosunu Güçlendirdi
Ahmet Akın; “En düşük Su Faturası Balıkesir’de Olacak “
”LİSANSÜSTÜ ÖĞRETMEN ÇALIŞMALARI KONGRESİ” AYVALIK’TA DÜZENLENDİ
Share This Article
Facebook Email Print
1 Yorum

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.

Bunları da beğenebilirsiniz

Buyuksehir Belediyesinden Kirsal Mahallelere Saglik Eli 8
YerelSağlık

Büyükşehir Belediyesi’nden Kırsal Mahallelere Sağlık Eli

21 Şubat 2024
Balıkesir’in Bandırma ilçesinde 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü'nde Haydar Çavuş Camii’nde Mevlid-i Şerif okutuldu ardından da Bandırma Şehitliği ziyaret edildi.
Gündem Haberleri | Türkiye ve Dünyadan Son Dakika – Velhasıl GazetesiYerel

BANDIRMA’DA 15 TEMMUZ ŞEHİTLERİNE MEVLİT

15 Temmuz 2023
Balıkesir Büyükşehir Belediyesi tarafından çevreye duyarlı nesillerin yetişmesine katkı sunmak amacıyla hayata geçirilen Çevre Eğitim ve Bilim Merkezi, minik öğrencileri ağırladı. Geri dönüşüm, sürdürülebilir çevre, doğal olaylar, statik enerjinin oluşumu ve doğa insan ilişkisinin ele alındığı eğitimlere 30 öğrenci katıldı.
Yerel

Balıkesir’de çocuklar bilimle yetişiyor

14 Ocak 2025
FOTOGRAF IHA Hataya Sindirgi Mahallesi Kuruluyor 3
Yerel

Hatay’a Sındırgı Mahallesi Kuruluyor

10 Mart 2023

Kategoriler

  • Gündem
  • Siyaset
  • Ekonomi
  • Yerel
  • Spor
  • Magazin
  • Teknoloji

© Velhasıl Gazetesi. Tüm hakları saklıdır.
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?

Not a member? Sign Up