Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Manyas Meslek Yüksekokulu’nda düzenlenen mezuniyet töreninde mezun olan 150 öğrenci diplomalarını aldı. Tören, kep atma seremonisiyle sona erdi.
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Manyas Meslek Yüksekokulu, 11. dönem mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı. Manyas İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü Spor Salonu’nda gerçekleştirilen programa öğrenciler, aileler ve protokol üyeleri yoğun ilgi gösterdi. Törene Manyas Kaymakamı Mustafa Salih Bayram, Manyas Belediye Başkanı Ahmet Duru, Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörü İsmail Boz, AK Parti Manyas İlçe Başkanı Yücel Günay, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Mehmet Emin Erçakar, Genel Sekreter Faruk Küçük, Manyas MYO Müdürü Doç. Dr. Ufuk Bingöl, kurum temsilcileri ile çok sayıda davetli katıldı.

Okul Birincisi Mezuniyet Kütüğüne Plaket Çaktı
Program, saygı duruşu ve protokol konuşmalarıyla başladı. Ardından okul birincisi olan İş Sağlığı ve Güvenliği Programı öğrencisi Gülşah Altuner, geleneksel mezuniyet kütüğüne plaket çakarak bu yılın mezunlarını temsil etti. Başarı belgesini Manyas Kaymakamı Mustafa Salih Bayram ile Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İsmail Boz’un elinden alan okul birincisi, öğrenciler adına kısa bir teşekkür konuşması gerçekleştirdi.

Dereceye Giren Öğrencilere Belgeleri Verildi
Törende ayrıca Sosyal Güvenlik, Sağlık Kurumları İşletmeciliği, Özel Güvenlik ve Koruma ile Bankacılık ve Sigortacılık programlarında derece elde eden öğrencilere başarı belgeleri ve plaketleri takdim edildi. Programın sonunda mezun öğrenciler, protokol üyeleriyle birlikte keplerini havaya atarak mezuniyet sevinci yaşadı. Salonda duygu dolu anlar yaşanırken aileler de öğrencilerin bu özel gününe ortak oldu.
